Patiëntentevredenheidsonderzoek Huisartsenpraktijk Pallion Algemene gegevens Leeftijdscategorie Voor de resultaten van dit onderzoek is het belangrijk te weten welke leeftijdsgroepen deze vragenlijst hebben ingevuld. In welke leeftijdscategorie valt u? 18 t/m 40 jaar41 t/m 60 jaar61 jaar of ouder Telefonische bereikbaarheid Krijgt u binnen 2 minuten iemand aan de telefoon als u de huisartsenpraktijk belt? Ja, (bijna) altijdMeestal welNee, (bijna) nooit Is in geval van nood de praktijk gemakkelijk te bereiken? JaNeeWeet ik niet (geen ervaring mee) Bent u bekend met het nummer voor spoedgevallen? JaNee Als u met de huisartsenpraktijk belt, wordt u dan goed geholpen? JaNee (geef hieronder een toelichting en wat er eventueel beter kan) Toelichting Praktijkorganisatie Vindt u de medewerkers van de huisartsenpraktijk behulpzaam? Ja, (bijna) altijdMeestal welWeet ik niet (geen ervaring mee) Vindt u dat bij spoedeisende zorgklachten de praktijk meteen de juiste hulp biedt? JaNeeWeet ik niet (geen ervaring mee) Vindt u dat letselopvang in de praktijk verbeterd kan worden? (denk hierbij aan snijwonden, vallen met kneuzingen en wonden etc.) Ja (graag een toelichting hieronder)NeeWeet ik niet (geen ervaring mee) Toelichting Heeft u het als een probleem ervaren dat de assistent bij het maken van de afspraak naar uw klacht(en) vraagt? Weet ik niet (geen ervaring mee)JaNee Vindt u dat de spreekuren op geschikte tijden plaatsvinden? JaNee (geef hier onder aan wat er volgens u beter kan) Toelichting Kunt u meestal op een voor u geschikt moment terecht op het spreekuur? JaNee Is het mogelijk om op redelijke termijn een afspraak te krijgen met uw eigen huisarts? JaNee Heeft u er moeite mee dat u af en toe door een verpleegkundig specialist / praktijkondersteuner / physician assistant in plaats van uw eigen huisarts behandeld wordt? JaNeeWeet ik niet (geen ervaring mee) Heeft u de mogelijkheid bij het maken van een afspraak meer spreekuurtijd (dubbele afspraak) te vragen? JaNee Heeft de assistent voldoende tijd voor u? JaNeeWeet ik niet (geen ervaring mee) Heeft u het gevoel dat de huisarts goed naar u luistert en de tijd voor u neemt? JaNeeWeet ik niet (geen ervaring mee) Heeft u het gevoel dat de verpleegkundig specialist / physician assistant goed naar u luistert en de tijd voor u neemt? JaNeeWeet ik niet (geen ervaring mee) Heeft u het gevoel dat de praktijkondersteuner goed naar u luistert en de tijd voor u neemt? JaNeeWeet ik niet (geen ervaring mee) Komt het voor dat u langer dan 10 minuten moet wachten door uitloop van het spreekuur? Ja, (bijna) altijdRegelmatigNee, (bijna) nooit Vindt u de huisartsenpraktijk goed toegankelijk, ook voor mensen met een kinderwagen en voor mensen met een lichamelijke beperking? JaNeeWeet ik niet (geen ervaring mee) Vindt u de wachtkamer voldoende licht en helder? JaNee Patiëntenportaal Maakt u bij het aanvragen van herhaalrecepten gebruik van het patiëntenportaal (online aanvragen)? Niet van toepassing (ik gebruik geen medicijnen)JaNee, en ik wil hier ook geen gebruik van makenNee, maar ik zou hier wel gebruik van willen maken Heeft u wel eens gebruik gemaakt van het patiëntenportaal voor het stellen van een vraag aan de huisarts (online vragen stellen)? JaNee, en ik wil hier ook geen gebruik van makenNee, maar ik zou hier wel gebruik van willen maken Heeft u wel eens een afspraak met uw huisarts gemaakt via het patiëntenportaal (online afspraak inplannen)? JaNee, en ik wil hier ook geen gebruik van makenNee, maar ik zou hier wel gebruik van willen maken Uw opmerkingen over het patiëntenportaal kunt u hieronder kwijt Privacy Kunt u in de wachtkamer (flarden van gesprekken) horen of zien wat er in de spreek- of onderzoekskamer gebeurt of besproken wordt bij de balie? JaNeeWeet ik niet (geen ervaring mee) Heeft u ooit wel eens vertrouwelijke informatie over andere patiënten gezien of gehoord in de praktijk? JaNee Heeft u voldoende mogelijkheid om uw eigen patiëntgegevens in te zien? JaNeeWeet ik niet/ geen behoefte aan Klachtenregeling Bent u het ooit oneens geweest met een behandeling of diagnose in de praktijk? JaNee Bent u bekend met de manieren om een klacht in te dienen ( zowel anoniem als niet anoniem)? JaNee Overig Kent u onze website? JaNee Wat mist u aan onze website? Wat zou u graag anders zien? Bent u tevreden over de zorg als de praktijk gesloten is? JaNeeWeet ik niet (geen ervaring mee) Welk algemeen cijfer geeft u aan onze huisartsenpraktijk? Een 1 betekent heel erg slecht. Een 10 betekent uitstekend. 12345678910 Heeft u nog opmerkingen en suggesties? Afronding Dit is het einde van deze vragenlijst Heeft u alle vragen ingevuld? Klik dan hieronder op verzenden. Hartelijk dan voor het invullen en uw tijd!